środa, 10 września 2014

Informacja

          Opowiadanie piszę dla siebie i stwierdziłam, że nie będe publikować akurat tego. Jaki jest powód? Dużo poprawek ostatnimi czasy w treści, a nie chce mi się od pierwszego rozdziału poprawiać wszystko na blogu bo dużo z tym roboty. Inne opowiadania będą publikowane normalnie, więc nie musicie się martwić o moją twórczość. Jeśli będziecie chcieli poznać dalsze losy bohaterów to wejdźcie w zakładkę TWÓRCZOŚĆ która przekieruje was na stronie o mojej twórczości. Tam zdobędziecie wszystkie informacje na temat zgłoszenia do wysyłania dalszych rozdziałów. Przepraszam za komplikacje, ale musicie rozumieć, że mam mało czasu na pisanie nowych rozdziałów, a wolałabym udoskonalić wcześniejsze.
           Miłego dnia, moje pijaweczki!

3 komentarze:

  1. Czyli będziesz pisała inne opowiadanie? I jeśli tak to gdzie je opublikujesz?

    Przy okazji zapraszam na kolejny rozdział i jako, że "Tajemnica Locmarie" dobiega powoli końca, proszę o zagłosowanie w sondzie, która jest na blogu z prawej strony;) (oczywiście jeśli jeszcze nie głosowałaś;)
    Pozdrawiam!:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na ostatnią część szóstego rozdziału;) Pozdrawiam;*

      Usuń
  2. Dopiero dzisiaj tutaj trafiłam i zakochałam się w tym opowiadaniu. Szkoda że przeczytam więcej.

    OdpowiedzUsuń